Jeansmerk LEVI’S slaat voor hun nieuwe campagne “Live in Levi’s®” de handen ineen met multi-Grammy award winning singer/songwriter, producer en activiste Alicia Keys.

Alicia Keys, die met haar one-of-a-kind stem en persoonlijkheid de perfecte vertaling is van de splinternieuwe transformationele women’s denim collectie. Levi’s® zal niet alleen de unieke persoonlijke stijl en individualiteit van Keys tonen, maar ook haar krachtige stem. Speciaal voor deze campagne maakte Keys een exclusief nummer “28.000 Days” als soundtrack van de campagne.

“When you are authentically yourself, you are so gorgeous and powerful. I’ve come to the revelation that I’m just a jeans girl at heart. I feel the most confident, comfortable, sexy and strong in my jeans. Levi’s® is for every woman…there is something for everyone…much like music, Levi’s® brings people together from all walks of life and cultures.” – aldus Alicia Keys

Al meer dan 80 jaar dragen vrouwen Levi’s® om zich zelfverzekerd en sterk te voelen, om hun eigen originaliteit en persoonlijke stijl te uiten. En al 80 jaar is Levi’s® geobsedeerd door het maken van de perfecte jeans voor vrouwen. In 1873 lanceerde Levi’s® de eerste original blue jean – de iconische 501® – en in 1934 de eerste jeans voor vrouwen, wat een ongeziene revolutie in vrouwenmode ontketende. Voor het Fall/Winter seizoen van 2015 combineerde Levi’s® acht decennia aan vrouwendenim ervaring met de innovatie en relevantie van vandaag om zo een transformationele women’s denim collection te lanceren.

De collectie omvat alle key fits, styles en details die vrouwen met alle soorten lichaamstypes verlangen, gebruik makend van de nieuwste textielinnovaties, de meest geavanceerde stretchtechnologie en de signature authentieke Levi’s® details.

Wil je weten “how to live in LEVI’S”? www.liveinlevis.com

 

Like & Share!