Suitcase is er voor mannen die niet graag shoppen of er geen tijd voor hebben. Op basis van jouw profiel en voorkeuren, stelt een Personal Style Advisor een Suitcase samen met enkele leuke outfits, die kosteloos naar je worden opgestuurd. Je past thuis alles door op je eigen ritme, en houdt enkel de items bij die je leuk vindt.

Een persoonlijke service, uitstekende merken en levering aan huis maken Suitcase tot de favoriet van stijlbewuste mannen die pashokjes liever vermijden, of er eenvoudigweg geen tijd voor hebben.

Nog iets nodig voor op je verlanglijstje? Met de originele Gift Cards voor de eindejaarsfeesten zet je jezelf alvast op weg om drukke winkelstraten of te krappe pashokjes voorgoed uit je leven te bannen. Je partner, liefje of Santa himself bepaalt de waarde, jij ondergaat de Suitcase Experience!

suitcase
Voor de originele giftcards zijn er 4 formules:

The Gift Card – vanaf €75
Een Suitcase Gift Card in een speciale cadeauverpakking, met als extraatje een gratis paar originele kousen of een ander accessoire. Je bepaalt zelf de waarde die jouw gelukkige ontvanger mag spenderen.

The Experience – vanaf €250
Een Booklet Gift Card met een persoonlijke videoboodschap van een Personal Style Advisor. Je bepaalt zelf de waarde van de gift card.

The Suitcase – vanaf €450
Een volledige Suitcase in geschenkverpakking onder de kerstboom, inclusief een gift card waarvan jij de waarde zelf bepaalt.

Style & Dine – vanaf €1000
Een persoonlijke styling sessie in Antwerpen met 1 van onze Style Advisors, met aansluitend een romantisch verrassingsdiner in zijn nieuwe outfit. Jij bepaalt de waarde van de gift card, het diner is on the house!

 

Over Suitcase

Suitcase werd in januari 2014 opgericht door twee jonge Antwerpse ondernemers – Anthony De Wit en Jonathan Wanten, vanuit een onvervulde behoefte in hun eigen leefwereld. Als eerste in België wilden ze een alternatief bieden voor de bestaande winkelmogelijkheden voor mannen.

“Experience is onze drijfveer”, zegt Joop Wanten, Co-Founder van Suitcase. Het gaat om zoveel meer dan alleen nieuwe outfits aanbieden aan klanten. En dat zit hem in de kleine details. Het persoonlijke contact met een stiliste, de convenience van thuislevering, en de belevenis als de Suitcase bij hem thuis arriveert. Een luxueuze verzenddoos, die bij het opendoen een waar schilderijtje laat zien van gecombineerde outfits. Een persoonlijk, handgeschreven briefje, dat de op maat samengestelde outfits aankondigt en motiveert. Alsook het persoonlijke feedback-proces, dat toelaat stap voor stap de wensen van de klant nog beter te kunnen inschatten. De Suitcase-stiliste moet als het ware de onzichtbare rechterhand zijn van de klant, waarin hij zijn volle vertrouwen legt om er elke dag stijlvol en up- to-date voor te komen.

“Vandaag bedienen we voornamelijk de Belgische en de Nederlandse markt. Gezien onze historische basis en netwerk in Antwerpen, hebben we bij het prille begin in 2014 een trouw klantenpubliek opgebouwd in deze provincie. In het afgelopen jaar zijn we ons meer gaan toeleggen op de andere landsdelen alsook de Nederlandse markt,” zegt Geert Mertens, Sales & Marketing Director. Met succes, want in 2015 zijn er bijna 3000 suitcases de deur uitgegaan.

MAAK JOUW SUITCASE