Trussardi ontwerpt special edition Coca-Cola’s

Coca Cola kent een lange traditie van samenwerkingen om speciale edities voor speciale gelegenheden te laten ontwerpen door top designers. De samenwerking met Trussardi viert het 100 jarige bestaan van de originele Coca Cola fles sinds 1915.

De Amerikaanse frisdranken gigant vond het tijd om nog eens goed uit te pakken, of beter gezegd in te pakken, en wanneer beter dan met het 100 jarig bestaan van de eerste originele Coca Cola fles die in 1915 werd gelanceerd. Om dit feestje kracht bij te zetten startte Coca Cola een samenwerking met het Italiaanse mode merk Trussardi voor het ontwerpen van een serie limited edition flesjes en blikjes.

De nieuwe Trussardi Coke flesjes en blikjes zullen tot en met oktober in beperkte oplage in Italië verkrijgbaar zijn. Twee exclusieve ontwerpen zullen tijdens de Milano Expo zelfs uitsluitend in Milaan verkrijgbaar zijn.

Voor zowel de regular Coca Cola als de Coca Cola light verpakkingen creëerde Trussardi een drietal ontwerpen; Snake-Skin gold, Trussardi Greyhound en de Elegantly Cool editie. Wil je één van deze limited editions bemachtigen? Dan zul je goed moeten zoeken, en een tripje naar Italie moeten boeken, want ze worden enkel verdeeld in een handje vol cafés, restaurants en bars.